REKLAMACJA/WYMIANA

WYMIANA, ZWROT TOWARÓW

Wymiana/zwrot towaru w wyznaczonym terminie

Co należy zrobić, jeśli chcę zwrócić zakupiony towar?

  • Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży jest możliwe w ciągu 14 dni kalendarzowych.*

  • Dla zachowania terminu decydujące znaczenie ma moment wysłania wycofania. Okres odstąpienia uważa się zatem za dotrzymany, jeżeli konsument prześle przedsiębiorcy informację o odstąpieniu od umowy w ciągu okresu odstąpienia.

  • Rozpakowanie towaru nie wyłącza prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Wyjątkiem są na przykład media audio i wideo.

  • Klient otrzyma zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni kalendarzowych od odstąpienia od umowy i zwrotu towaru przedsiębiorcy.

  • Zalecamy, aby do zwracanych towarów zawsze dołączać dowód zakupu, aby potwierdzić, że towary zostały zakupione u nas, oraz aby ułatwić nam identyfikację towarów i żądania.

 

* Jeśli jesteś konsumentem, masz prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru, zgodnie z § 1829 (1) Kodeksu cywilnego.

W przypadku, gdy nie są Państwo konsumentami, tzn. nabywają towary w ramach swojej działalności handlowej lub gospodarczej (co jest określane poprzez wskazanie numeru identyfikacyjnego na dokumencie zakupu), prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, ponieważ Kodeks handlowy nie przewiduje takiej możliwości.

Gdzie i jak można dokonać zwrotu/wymiany towarów?

Towary, które z jakiegokolwiek powodu nie odpowiadają użytkownikowi, należy przesłać na adres:

Batac
Oldřichovice 1002
Třinec - Czechy 73961
Tel.: +420 737 546 378

 

Formularz zwrotu: TUTAJ
Formularz wymiany towaru: TUTAJ

 

Upewnij się również, że w przesyłce wyraźnie zaznaczono, czy towar jest zwracany czy wymieniany! 

Zwracany towar należy dobrze zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

W miarę możliwości prosimy o przywrócenie towaru do stanu pierwotnego, co pozwoli uniknąć ewentualnego pomniejszenia kwoty zwrotu o koszty poniesione w związku z przywróceniem towaru do stanu pierwotnego.

Pieniądze za towar prześlemy Ci na Twoje konto bankowe tak szybko, jak to będzie możliwe, ale nie później niż w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru do naszego działu reklamacji. W takim przypadku koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.

 

Jak postępować w przypadku reklamacji

W przypadku stwierdzenia problemu lub wady w zakupionych towarach, prosimy o kontakt z nami i opisanie problemu, jaki wystąpił. Serwis udzieli Ci wyczerpujących i fachowych informacji, doradzi, czy możliwe jest usunięcie usterki we własnym zakresie, czy też konieczne jest wszczęcie procedury reklamacyjnej.

W przypadku stwierdzenia usterki, wadliwy towar należy niezwłocznie odesłać, nie może on być dalej używany. Wykryta w ten sposób usterka może przyczynić się do powstania kolejnych powiązanych usterek. W tym przypadku wniosek zostaje odrzucony.

W przypadku towarów wielkogabarytowych niektóre warsztaty oferują wysyłkę swojego technika bezpośrednio do użytkownika (w przypadku uzasadnionej reklamacji użytkownik nie ponosi żadnych opłat ani kosztów transportu), natomiast w przypadku towarów drobnych użytkownik musi dostarczyć towar do warsztatu osobiście, kurierem lub pocztą. Rozstrzygnięcie zasadnej skargi nie wiąże się z żadnymi opłatami.

Towar do reklamacji należy wysłać czysty i kompletny, jeśli towar jest mocno zabrudzony, reklamacja nie zostanie uznana.

 

Adres, na który należy przesyłać reklamacje:
Batac - Reklamacje
Oldřichovice 1002
Třinec - Czechy 73961
Tel.: +420 737 546 378
Email: info@batac.pl

 

Jeśli wysyłasz towary w celu złożenia reklamacji, musisz dostarczyć wraz z przesyłką następujące dokumenty:

  • faktura/ paragon fiskalny (kopia)
  • należycie wypełniony formularz reklamacyjny (ważny jest szczegółowy opis wady)
  • propozycję rozwiązania reklamacje

 


Koszty transportu towarów do i od sprzedawcy zostaną zwrócone, jeśli spełnione zostaną powyższe warunki:

  • wcześniej uzgodnisz z naszym działem reklamacji, że przetransportujesz towar do sprzedawcy na własny koszt
  • reklamacja będzie uzasadniona (np. nie będzie to usterka spowodowana wadliwą obsługą, uszkodzeniem mechanicznym itp.)
  • wyślesz nam wniosek o zwrot niezbędnych kosztów transportu reklamowanego towaru drogą elektroniczną (e-mailem),
  • przedstawić dowód poniesienia kosztów (skan dowodu nadania, potwierdzenie doręczenia itp.)

Zwrotowi mogą podlegać wyłącznie koszty, które są uzasadnione ze względu na charakter towarów.
Np. koszt przesyłki pocztowej, a nie koszt usługi taksówkarskiej.

 

Termin rozpatrywania reklamacji
Jeśli jesteś konsumentem, reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.

Niestety, zwrot pieniędzy przekazem pocztowym nie jest możliwy.

§ 561"(1) Jeżeli zobowiązanie może być wykonane w więcej niż jeden sposób, dłużnik ma prawo wyboru, chyba że uzgodniono inaczej. Dokonanego wyboru nie można jednak cofnąć".

 

Prawo do powołania się na gwarancję wygasa w następujących przypadkach:

  • Uszkodzenia mechaniczne spowodowane nieostrożną obsługą.
  • Zużycie produktu i jego części spowodowane normalnym użytkowaniem.
  • Jeśli okres gwarancji na reklamowany towar upłynął przed datą zgłoszenia reklamacji.
  • Niewłaściwa instalacja, obsługa, eksploatacja lub zaniedbanie towaru.
  • Towary zostały uszkodzone przez żywioły.
  • Towar został uszkodzony w wyniku niewłaściwej lub zaniedbanej konserwacji.

 

2022 © Batac, Wszelkie prawa zastrzeżone. 


Recenzja e-sklepu

Recenzja (115)
4.7
5
313x
4
24x
3
8x
2
3x
1
5x
Recenzja (115) Wszystkie recenzje

Gwarantujemy pochodzenie recenzji, które są weryfikowane przez sklep internetowy i pochodzą wyłącznie od użytkowników, którzy zakupili ten produkt.

Zweryfikowany klient Marek
01.03.2025

Polecam tego sprzedawcę ????

  • Świetny produkt . Kontakt bardzo dobry . Polecam
Zweryfikowany klient Agnieszka
23.02.2025

  • Ciepłe, nie przemakają
Zweryfikowany klient Jurand
14.02.2025

Polecam

  • Funkcjonalność i dopasowanie

MenuX

Ustawienia plików cookie
Cookies

Nasza strona korzysta z plików cookie, które pomagają nam ją ulepszać. Abyśmy mogli używać plików cookie, musisz nam na to pozwolić. Klikając przycisk „OK, zgadzam się” wyrażasz zgodę.

Ustawienia OK, zgadzam się
×
Nastavení souborů cookies

Pliki cookies to małe pliki, które strony internetowe (w tym nasze) przechowują w Twojej przeglądarce internetowej. Zawartość tych plików jest wymieniana między Twoją przeglądarką a naszymi serwerami lub z serwerami naszych partnerów. Potrzebujemy niektórych plików cookie, aby strona działała poprawnie, niektórych do celów marketingowych i analiz statystycznych. Tutaj możesz ustawić, z jakich plików cookie będziemy mogli korzystać.

Nezbytné cookies
Nezbytné cookies

Są to pliki techniczne, które są niezbędne do prawidłowego działania naszej strony internetowej i wszystkich jej funkcji. Służą one między innymi do przechowywania produktów w koszyku, wyświetlania produktów na żądanie, kontroli filtrów, ustawień osobistych a także ustawiania zgody na wykorzystanie plików cookies. Twoja zgoda nie jest wymagana dla tych plików cookie i nie ma możliwości jej usunięcia.
Wpływa na funkcje:

  • Pliki cookie konfiguracyjne
Zobrazit cookies
Název cookie Typ cookie Doba platnosti Účel
PHPSESSID Nezbytné cookies Po dobu návštěvy Cookie se používá k uložení a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy uživatelské relace na webu.
Analytické cookies
Vypnuto Zapnuto
Analytické cookies

Analityczne pliki cookie pozwalają nam mierzyć wydajność naszej strony internetowej i naszych kampanii reklamowych. Używamy ich do określenia liczby odwiedzin oraz źródeł odwiedzin naszej strony internetowej. Dane uzyskane za pomocą tych plików cookies przetwarzamy łącznie, bez użycia identyfikatorów wskazujących na konkretnych użytkowników naszego serwisu. Jeśli wyłączysz korzystanie z analitycznych plików cookie w związku z Twoją wizytą, stracimy możliwość analizy wydajności i optymalizacji naszych działań.
Wpływa na funkcje:

  • Google Analytics – ruch analityczny
Personalizované cookies
Vypnuto Zapnuto
Personalizované cookies
Używamy również plików cookie i innych technologii, aby dostosować nasz sklep do potrzeb i zainteresowań naszych klientów i tym samym przygotować dla Ciebie wyjątkowe wrażenia zakupowe. Dzięki stosowaniu spersonalizowanych plików cookie możemy uniknąć wyjaśniania niechcianych informacji, takich jak nieodpowiednie rekomendacje produktów lub bezużyteczne oferty specjalne. Ponadto stosowanie spersonalizowanych plików cookies pozwala nam oferować Ci dodatkowe funkcje, takie jak np. rekomendowanie produktów dostosowanych do Twoich potrzeb.
Marketingové cookies
Vypnuto Zapnuto
Marketingové cookies

Marketingowe (reklamowe) pliki cookie są używane przez nas lub naszych partnerów, abyśmy mogli wyświetlać Ci odpowiednie treści lub reklamy zarówno na naszej stronie, jak i na stronach osób trzecich. Dzięki temu możemy tworzyć profile oparte na Twoich zainteresowaniach, tzw. profile pseudonimizowane. Na podstawie tych informacji natychmiastowa identyfikacja Twojej osoby nie jest zwykle możliwa, ponieważ wykorzystywane są wyłącznie dane pseudonimizowane. Jeśli nie wyrazisz zgody, nie będziesz otrzymywać treści i reklam dostosowanych do Twoich zainteresowań.
Wpływa na funkcje:

  • Reklamy Google